خلاصه مقالات فنی P&W از سال 1976 استفاده از پودر سوپر آلیاژ نیکل برای ساختن دیسک های توربین موتور F100 را مطرح کردند. در مقابل، همانطور که در بالا ذکر شد، محققان بخش استقرار توربین گازی چین، متالورژی پودر برای تولید دیسک های توربین را به عنوان یک نقطه ضعف برای صنعت موتور جت چین بیان کرده اند. البته، اینکه چه زمانی نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) از برنامه های بروز رسانی برای جنگنده های خود استفاده کرده، ممکن است بجای انعکاس واقعی وضعیت فعلی تلاشی برای تأمین بودجه اضافی باشد.  

یک نکته مهم در اینجا این است که سازندگان موتور جت چینی چون می توانند از موفقیت ها و شکست-های دیگر سازندگان موتور یادبگیرند، سالهای چرخه پژوهش-توسعه-تولید برایشان کاهش می یابد. برای روشن شدن این قضیه بعنوان مثال موتور F119 P&W که پیشرانه F22 Raptor است، در دهه های 1980 و 1990توسه یافت و تولید شد؛ بنابراین حالا که 2011 است چین برای دستیابی به فناوری موتور جت تاکتیکی برای جنگنده نسل پنجم J-20 نیازی ندارد مسائل مربوط به آن زمان را حل کند و آیا قانون راهی برای خروج است؟
با این حال آنچه چین باید برای اطمینان از کنترل کیفیت و صداقت سازمانی کافی به آن دست یابد، روشی شبیه به شش سیگما و یا مدیریت کیفیت جامع (TQM) است که اطمینان حاصل شود مشکلات واقعا گزارش می شوند و ارقام دستکاری نمیشوند. اگرچه ممکن است استانداردسازی و یکپارچه سازی زمینههایی باشند که چین در آنها موقتا هزینه میکند، اما درواقع آنها رویکرد چندجانبه ای هستند که خود را در توسعه فن آوری استراتژیک واقعا نشانمی دهند. پایه های صنعت دفاع اتحاد جماهیر شوروی دقیقا در این زمینه شکست خورد: طراحان و تکنسین های بااستعداد دفاتر طراحی balkanized و تاسیسات تولیدی را که بطور نامنظم باهم مرتبط بودند را اداره میکردند، درحالیکه عدم وجود استاندارد و کنترل کیفیت آنها را بصورت چیزی "کمتر از مجموع عوامل" درمیآورد.
نگاشت دارایی های کلیدی R & D و تولید موتور جت چین: حجم و منابع
اگرچه ممکن است سازندگان چینی موتور جت نسبت به تولیدکنندگان آمریکایی / انگلیسی موتورهای جت نظامی کارکنان کمتری داشته باشند ولی کارکنان آنان نسبت به همتایان روسی و فرانسویشان قابل مقایسه است. (شرکت) موتور-هوایی Liming و (شرکت) موتور-هوایی شیان ، پرچمداران سازندگان موتور جت نظامی AVIC جمعا کمتر از 20،000 نفر می باشند. در مقایسه، P & W، رو رویس، و GE هوایی، بزرگترین سازندگان موتور جت نظامی در جهان، هر کدام بیش از 35،000 پرسنل دارند.

خلاصه مقالات فنی استفاده از پودر سوپر آلیاژ نیکل

سازندگان موتور جت نظامی چینی با چه چالش هایی هنوز مواجه هستند

موتور ,های ,جت ,چین ,سازندگان ,تولید ,موتور جت ,سازندگان موتور ,ممکن است ,جت نظامی ,های توربین ,شرکت موتور هوایی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ تولیدی بند رخت خریدوفروش ارزهای دیجیتال یونی شاپ وبمستر بسته بندی مواد غذایی,مبتکران صنعت پارس صابره نکوئی سامانی Game Script صدای کشمیر آگهی رایگان